Sunday, February 19, 2012

J'pan KilosCut



KINOHIMITSU J’pan KilosCut formula pengurusan berat badan yang dibuktikan oleh sains. Ia adalah pek berkuasa ramuan dengan 7 paten antarabangsa untuk menggalakkan penurunan berat badan dan kecergasan secara semula jadi.

Ramuan Utama Prebiotik dan prebiotik dan probiotik boleh mengembalikan keseimbangan bakteria dalam saluran pencernaan anda. Probiotik adalah bakteria berfaedah yang boleh didapati dalam pelbagai makanan. Apabila anda makan probiotik, anda akan menambah bakteria sihat ini ke saluran usus anda. Strain biasa termasuk Lactobacillis dan Bifidobacterium keluarga bakteria.

PI2Xlim adalah campuran proprietari Blossom Ekstrak Teh, Protein Ekstrak Kentang dan Serat Oat yang berkesan menghalang penyerapan lemak dan karbohidrat, mengurangkan lemak subkutaneus (lemak di sekeliling organ-organ dalaman). Ia juga membuatkan anda merasa kenyang. Mengambilnya sebelum makan mengurangkan lapar secara ketara, sekurang-kurangnya 3 1 / 2 jam.

Garcinia Cambogia menghalang penukaran karbohidrat kepada lemak dan menghalang pembentukan lemak baru. Ia juga menghantar sistem isyarat yang memberitahu otak kita – “Saya penuh” dan mengurangkan pengambilan kalori.

Gandum DEKSTRIN (NUTRIOSE) adalah serat larut diet di mana ia boleh menyebabkan prebiotik kesan. Ia meningkatkan percambahan Lactobacilli (bakteria baik) dan mengurangkan Clostridium perfringers (bakteria berbahaya) yang memberikan perubahan yang berfaedah dalam ekosistem usus.

Bean Kopi Hijau adalah kaya dengan asid chlorogenic yang menghalang penyerapan lemak dan mengaktifkan metabolisme lemak di dalam hati.

1 bilion CFU (unit membentuk koloni) longum Bifidobacteria terkandung yang melindungi mereka terhadap asid perut keras sehingga mereka sampai ke usus. Mereka menggalakkan masa transit usus yang lebih pendek dan kelancaran pergerakan usus yang meningkatkan keputusan kelangsingan tubuh badan.




No comments:

Post a Comment