Tuesday, July 12, 2011

Zestz for LAUGHS - Ongkor And The Condom


Three fathers, Ongkor, Gumpirit, and a Yanak-anak were all talking about their daughters.

Yanak-anak said, “ Saya periksa barang-barang anak perempuan saya kan, saya jumpa rokok, saya tidak pecaya anak sia pandai merokok..”

(I was looking through my daughters things and I found cigarettes, I can’t believe my daughter smokes)

Gumpirit said, “Saya periksa barang-barang anak perempuan saya kan, saya jumpa satu botol montoku, saya tidak pecaya anak sia minum arak..”

(I was looking through my daughters things and I found a bottle of liquor, I can’t believe my daughter drinks)

Ongkor said , “Saya periksa barang-barang anak perempuan saya kan, saya jumpa kondom, saya tidak pecaya anak saya ada lolok…”

(I was looking through my daughters things and I found a pack of condoms, I can’t believe my daughter has a lolok [Kandazandusun for penis la!])


We are proud to feature in Zestz for LAUGHS, sketches and jokes from a very talented Malaysian, Gordian Pius @gunsirit. Gunsirit wants to “laugh all day with you”. To get you going, we have selected Gunsirit’s adaptation of this well-seasoned condom joke!




No comments:

Post a Comment